柴房XPodcast???


近排,其實都唔係近排嫁啦,開始搵好多Podcast黎聽。Podcast係咩?其實就係Apple發揚光大的錄音節目發報模式。Podcasting 係來自 iPod 同 Broadcast"廣播",意思就大約係…隨身廣播收聽。節目發報都等留0係itunes上,用戶可以download落ipod(當然包括其實i-工具及電腦)週街聽。每個podcast大約20~30分鐘,通常都會係mp3,所以好方便。

我聽開有 CMM.hk[點擊即跳]的 大蘋果時代(當然講Apple野),同Musician’s Choice(講電子音樂人0既一D產品選擇)。鍾意Apple0既你,我會推你去聽聽CMM。另外想輕輕鬆鬆,聽下無聊野呢,就可以選亂嗡廿四[點擊即跳],呢個亂嗡廿四由一個知名博客石先生同佢幾位朋友一齊主持,有晒topic, 邊個0岩咪聽邊個。要聽呢D Podcast好簡單,上面你click佢地個名就可以link到去佢地個網址,你可以直接網上收聽。或你有iTunes的話,去iTunes Store 搜尋下就一定搵到。

點解無啦啦講呢?一來podcast係近年一個新0既傳播媒介,好多唔同的機構都紛紛擁入去。但其實小本製作都應該做得到。所以我諗住未來試試我0既柴房頻道,除左有video之外,仲有得聽。最後做唔做到??大家等下啦。如果技術上同嘉賓上冇問題呢…應該下年….仲知好快就有!仲會有機會請到知名嘉賓等我訪問佢,大家好好咁期待啦。

 

One response to “柴房XPodcast???

  1. 引用通告: 一個 Pingback 令眾主持歡呼 | 石先生部落·

發表迴響

