培養敗家的興趣中


有人話: 男人總會有幾項會敗家的興趣。

在我而言,"敗家"應該係指一D好燒錢或破壞家庭和諧0既興趣。例如: 玩車/玩相機/玩股票/玩女人…..以前仲係男仔0既我,簡直就係用隔岸觀火的態度,望住一眾男人"敗家"。不過隨著年月增長,慢慢變成男人0既我,開始左一兩項"敗家興趣",而呢類咁0既敗家興趣,似乎有增無減。

近期愛上左拍片,唔係我拍敬拜工作坊果D,而係有點點藝術feel0既拍片。上網0係youtube左睇右睇,睇下人地用咩手法,用咩效果,配合咩soundtrack。

上網收集好多looping video, soundtrack,幫助我製片時用。留意好多攝錄教學,學下野。

我有一個感動,我想拍片。我想拍可以榮耀到神0既片。

2 responses to “培養敗家的興趣中

發表迴響

