我有感動…


上圖有監獄feel嗎? 我現在就處身在一個"監獄"裡。係每一個學生都會經歷的,就是學期尾。學期尾充斥住0既係各科的作業、溫習同匯報。所以呢幾個星期唔係唔信update個blog,只係真係冇時間。

不過有人會問,你唔得閒寫blog,咁你又去寫歌錄歌開youtube 頻道。

引用我老…麥牧師一句話: 咩叫Passion, 就係就算你累都就黎死同唔會俾錢你,你都會去做0既,呢D就係你0既Passion。咁作歌寫歌做音樂,就係我0既Passion。

想支持下我0既Passion,好簡單。

1: 將呢個網誌加到我的最愛/書籤,跟住經常黎睇下。同埋 “訂閱"呢個網誌

2: 去下我個Youtube頻道,都係一樣記得"訂閱"。 http://www.youtube.com/user/MatchesHouse

3: 如果你有Facebook, 去下柴房的facebook專頁,禁like加入就可以啦。呢個網誌右手邊都會見到連結。

其實點解我搞咁多野呢,因為我有個感動。未來可能除左會拍MV之外,仲可能會訪問下一D創作人,等佢地分享下佢地0既心得。另外仲會可能發表下一D簡單短片,係有關帶敬拜的。雖然我就唔係咩權威,不過我教會(灣仔堂)不停都會有青年人加入敬拜隊裡面。其實有唔可以成日搞敬拜訓練班,為算有,上堂D野都有機唔記得。所以我希望第時會有時拍一D有關帶敬拜0既短片。發展性應該有,不過初部應該係圍繞住灣仔堂青年人為目標觀眾。希望搞得成,因為應該係榮神益人的。

以上就係我0既Passion。

發表迴響

