400美元出來的效果…令人驚歎!!


<街頭霸王>/ <快打旋風>/<Street Fighter> 就算你未睇過,當中你一定聽過最少一個。雖然當時熱爆全球時,火柴我應該還在玩樂高,就算有睇,細節都已經唔太記得。幸好這個經曲的遊戲我絕對不會未打過。

講返什麼400美元?? 近年或一路而來,電影制作商都喜歡用遊戲、漫畫、動畫題材拍成真人電影版。但因為要現實化及平均支出(始終都係生意),所以最後都未必跟足原著,什至會變成好似<龍珠>咁黎過大革命。

呢個時候就係同人出場了,不同的同人組織都會自發拍片黎表達0係佢地眼中的「真實」!呢D同人片有大有細,但依家我要分享ge同人片就只係用有400美元,對呀,就係唔使$3000HKD。

佢地用左 Canon EOS 7D 配 28 – 135mm鏡頭,後期製作就用 Final Cut Pro (應該係Mac版) 同 Adobe After Effects。唔講咁多,立即去片~!! 補多句,我都要試下用我部500D拍下HD片先,不過都買埋部Mac做後期。

發表迴響

